Friday, July 9, 2010

Update

Esok genap 2 bulan aku xberupdate aku nyer blog...sbb apa??..kemalsan melanda..dan mcm2 hal berlaku....so aku mmg xde masa...harini ada sedikit kerajinan utk aku mengemas dan menyapu blog aku yg penuh ngan tahi cicak dan sawang labah2 ni...hehehe....walaupun mata aku mengantuk giler ni..tp ku gagahi jua smbil minum air nescafe panas...amsyar lak da tido awal2...suami ku plak cam biasa la ngan profession tetap dia tuh, forex trader...masing2 ngadap laptop..sunyi sepi tanpa bicara..khusyuk la katakan...malam ni nk tido awal..sblm masuk tido..kena lah kemas apa yg patut...sbb esk...nak pi mandi manda di Gambang Water park..dah lama nak ke sana tp asik xjadi..akhirnya dpt jua bermandi manda bersama sikecil..tp kena jaga2 la..si amysar tu pun kurang sihat gak tuh..so xleh bia dia berendam lama ngat dlm air tuh..mama ngan papa xpe..hehehehe..nati ada ms kelapangan akan aku update lagik blog aku nih...bye2...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...