Thursday, April 22, 2010

Sale Loreal & Maybelline

Semalam singgah la kat hotel grandcond (betul x la aku eja nih)...hehehe...sbb apa aku ke sana...sbb ada sale barangan loreal ngan maybelline..mula2 nk pi tgk jek..tapi????disebabkan harga murah ngat, aku pun beli la buat stok tambahan...apa yg aku beli????

1. Pencuci muka White Active for men - ni bkn tuk aku, tp tuk my hubby..dia tu bknnya jaga muka dia ngat..kebetulan ada murah, beli kan la tuk hubby..harga RM4.00..(murah je kan)--->siap ada tnada harga tuh..

2. Foundation Loreal - sebenarnya foundation aku ada lagik, disebabkan murah..aku amik la satu.. harga RM26 (berbaloi-baloi)

3. Loose powder Maybelline - aku da ada 2 loose powder, tp nk rembat jgk...sbb kecik comel, boleh wat pi travel...yg penting murah..harga rm13.00 je dow...mana nk carik harga mcmni,kan..

4. Lipstick - nk cari warna purple tp mmg xde so aku amik la kaler yg ala2 purple..Mauve Berry..harga RM12 jek...

5. Refill Bedak compact - rm18.00...buat stok, sbb yg lama xabis lagik...

so Total sumanya rm61.00..sgt murah dan berbaloi2...makin penuh la meja makeup aku ngan brg2 make up aku..mcm nk kena beli meje make up baru jek..hehehe...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...