Monday, August 3, 2009

Muhammad Amsyar Elman

Syukur ke hadrat illahi,akhirnya aku selamat melahirkan putera sulung ku pada 27hb Mei 2009, 2.56kg..Yang paling aku teruja, putera ku dilahirkan pada tarikh yang sama dengan mama (27hb Nov 1983) dan papanya ( 27hb Mac 1981)...sepatutnya due date deliver 09/06..pada malam 26hb sempat aku berseloroh pada suamiku,kan bes baby kita lahir esok,sbb nak tarikh sama la konon,xsangka masin mulut aku....Tepat kul 11.15 aku selamat melahirkan amsyar...Mama dan Papa akan menjaga anugerah yang tak ternilai ini dengan sebaiknya....selepas ni,mama akan citer lagi perkembangan terbaru ttg amsyar dan xlupa juga citer ttg awek2 amsyar...he3..mama plak yg gatal, bukan apa ramai ngat kwn2 mama yg lahirkan bb gal..mama plak dpt bb boy,so ramai la awek2 amsyar ni..tunggu yek..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...