Friday, August 7, 2009

Maternity Moment

Selepas 2 bulan aku kawin,aku pindah duk sendiri kat alor akar..nasib baiklah rumah aku dekat ngan rumah kuarga aku...xla demam rindu sgt..wekend boleh la balik jmp diorg,kan...sebulan lebih pas pose,aku xdtg bulan..aku mula syak aku pregnant..aku ajak my hubby pi klinik..ermmm..betul la tekaan ku..aku mengandung 6 minggu.. 4 Bulan
7 Bulan8 Bulan

3 bulan pertama aku ada alahan,xleh makan nasi..asyik nk muntah jek..tp xde la teruk sgt..bila kandungan da msk 4 bulan, selera aku bertambah2..berat badan pun makin naik..suka sgt..bila kandungan da 5 bulan,aku da boleh rasa bb bergerak2 dlm perut...bila aku pi scan,stil xnampak jantina nya..ermmm..dia nk suprise kat mama dan papanya kot...tp instict aku kata bb boy..xpela, janji bila smp masa ibu n bb selamat..syukur sgt2 sepanjang aku mengandung aku xde alahan yg teruk..cuma penat sbb bwk perut kot...=P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...