Thursday, August 26, 2010

Salam Ramadhan

Salam Ramadhan....

Sudah 17 hari kita suma berpose, Alhamdulillah aku masih lagi berpose....
xtau la disaat akhir, bendera merah akan berkibar...hehehe...
Persiapan raya???....sgt2 ala kadar dan bersederhana.....( betul ker???)

Kuih Raya
Yang pastinya aku sudah menempah kuih raya...brapa jenis??cukup lah utk raya sebulan...tp yang pasti aku akan juga buat kuih raya dalam 1 atau 2 jenis...mcm biasa biskut Almond London ngan Tat nenas..yang lain aku aku akan beli kerepek2 jek....

Baju Raya
Tahun ni aku tempah 2 pasang jek,..bia betul???...betul la sbb aku da bnyk tempah baju pd bulan yang lepas..masih elok lagi..so jimat...Amsyar??...mcm biasa la suma da beli, baju tshirt, suar jeans...baju melayu pun da ada.....tp rasanya aku ni akan beli je lagik tuk amsyar ni..xleh tahan la...nsb baik la anak aku ni lelaki...en hubby...satu apa pun xbeli lagik, da berbuih da mulut aku ni suruh beli...tp masih belum jmp yg berkenan dihati...boleh tahan cerewet jgk en hubby ku ni...tp xpe, minggu depan leh cr lagik...tema raya tahun ni...OREN...

Kasut & Beg
Oleh kerana aku baru jek membeli kasut, so taun ni NO kasut raya..w/pun aku ada singgah kat VINCCI melihat kasut mmg ada yang berkenan..tp mak datuk awat fesyen skrng tinggi bebenor...xkuasa aku nak pakai tinggi2..patah pinggang aku...dgn Amsyar da pandai berjalan sekarang ni..kasut tumit tinggi sgt2 TIDAK sesuai utk acara larian kejar mengejar...hehehe...nati ada plak yang tercedera di hari raya gara2 patah tumit...
Cuma aku nak cari beg tuk hari raya...dan aku sudah servey GUESS di Parkson, nsb baik lah ada sale...klu x, naya aku nak beli beg yang dilua kemampuan aku....masih berpegang prinsip berjimat cermat...hehehe...dah ada berkenan tp masih menahan sabar sbb en hubby ku kata cr di KL nati...adeh..lambatnya waktu berjalan..so terpaksa lah aku belajar melawan keinginan aku..manalah tahu, di KL nati lagi bnyk pilihan yang bisa bikin aku rambang mata....oh tidakkkkkkk!!!!!...en hubby, rasanya tidak sbb br je membeli kasut...

Lens
ini mmg sgt2 penting....sudah dptkan stok baru utk raya tahun ni...=)

Persediaan yang sangat sederhana dan sgt2 simple utk tahun ini....Sekian

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...