Tuesday, August 11, 2009

My 1st Annivessarry

08.08.09
harini 1st annivessarry aku..
da genap setahun, aku da kawin
cepatnya masa berlalu ek...
klu setahun yang lepas aku bergelar istri
kepada Muhammad Akram..
kini aku sudah bergelar mama pada anak lelaki ku
"Muhammad Amsyar Elman"..
Kini hidupku lengkap..=)
Terima kasih abang atas segala sayang dan cinta abg selama ini...semoga cinta kita ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat...=)

i love u soo Much....


Sempena 1st anniversarry nih, aku n hubby just celebrate biasa2 ajek..
berpeluang dating berdua, pi kuar mkn berdua....mmg aku ada niat nk belikan hadiah tuk my hubby, tp my hubby xnak..katanya simpan duit tuh tuk amsyar..yelah,bila da ada anak nih,mesti kn fikirkan dia n ms depan dia...sempatlah jgk aku beli baju tuk amsyar.....waktu ni amsyar lak dok ngan wan dia..
sori ya anak mama, bkn mama xnak bwk amsyar sekali
tp ngan keadaan H1N1 nih..
mama xberani nk bwk kuar amsyar..lain kali k..
mama n papa bwk amsyar pi jln2..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...