Sunday, August 2, 2009

My Happy Family

















Dulu berdua,sekarang sudah bertiga...lengkap sudah hidupku..=)...Semoga kehadiran Permata hati "Mohammad Amsyar Elman" akan mewarnai lagi kehidupan ku yang mendatang...Mama sayang hero mama 'Amsyar' dan juga cinta Mama 'Mohd Akram'...

Selalunya aku selalu baca blog2 org lain ttg xtvt dan perjalanan hidup mereka...xpenah pun terlintas difikiran aku utk menulis ttg hidup aku di blog,lgpun aku ni xpandai la nk mengarang ayat...sehinggalah disuruh oleh kwn, terdetik di hati apa salahnya aku mencuba,kan?....sekurang2nya aku ada catatan ttg kehidupan aku,suami, anak dan kwn2...aku menyatakan hasrat aku pada suamiku..dia menyokong,malah dia jgk nk buat blog...dan suruh aku ajar dia,pdhal aku pun br nk merangkak..xpe,cyg akan ajar abg yek,tunggu cyg blaja dulu...he3...nati aku akan ceritakan kenangan2 yg manis sepanjang aku bergelar isteri, pekerja dan juga skrg ni da ada status baru "mama'....*wink*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...