Thursday, March 18, 2010

Kerana Diriku Begitu Berharga

Kerana Diriku begitu berharga...=P
Sekali sekala perlu jugak memanjakan diri selepas penat bekerja dan sejak2 ada anak nih, mmg da xmcm dulu da..dulu ada ms nk jaga muka..nak telek muka..sejak ada anak nih, aku sgt2 ringkas n simple..lately ni aku kepenatan n muka pun da naik kusam..mujur my hubby yg baik hati bg sponsorship kat aku buat treatment kat herbaline SPA...wahh..papa jaga anak yek, mama nk buat treatment muka n bdn..hihi..mula2 smp terpegun dgn hiasan dan deco sp...sgt2 cntik...mula beauty consultant bg aku minum teh cina...minum jela...nsb baik tekak boleh trima..hu3..
kemudian tuh aku dibawa ke satu tempat tuk buat massage kaki n sambil merendam kaki dlm air garam lebih kurang dlm 10 minit..kemudian bagi aku hirup bau-bauan herba..rs sgt2 segar..Selepas sudah buat treatment kaki, barulah aku dibawa ke bilik tuk buat facial treatment...berehat sambil menghirup bau herba...ms ni muka aku dibelai sambil bdn diurut...tertido aku dibuatnya..mmg relax n tenang...

*ni bukan aku yek,cilok dr tenet,xsempat nk bergmbr tyme nih

kemudian aku buat rawatan spa kaki, yng menggunakan kacukan ikan garra rufa atau lebih dipanggil sebagai doktor ikan. Sebaik jek mskkan kaki aku ke dlm air, ikan tu berkerumun sambil mengikis dan memakan kulit mati atau kering. kata beauty consultant tuh kesannya akan timbul rasa seperti ukuran mikro dan hasilnya kulit akan lebih sihat dan cantik berseri2. memang sonok sbb dilayan seperti puteri raja dan pun rs bdn pun rilek n ringan jek..thanks hubby..lain kali belanja lagik yek..hu3





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...