Friday, March 26, 2010

KL

Amik cuti sebab nk ikut hubby ke KL, saja nk jalan2 kat KL..da lama xpi sana...bertolak kul 8 pagi sampai la dalam pukul 11 lebih..terus ke opis hubby kat the gardens. sementara tu , aku pi la jln2 kat mid valley...bes2nya tgk kedai2 kat situ ...geram betul tgk butik2 bb yang ada,mmg cantik2 baju bb...jln2..pastu tgk satu kedai tu ramai giler orang..kenapa ya??..patutla habib jewel buat pembukaan kedai..jom pi tgk..ada artis...ada jualan murah sempena pembukaan kedai..waa...cantiknya cincin2 kat sini..geram2...so apa lagik...saya dapat 1, apa dia dlm kotak nih, rahsia....he3..pastu da penat, mls la nk jln2, sbb nati terbang lagik duit..hehehe..sudah jek terus pi opis hubby...
lepas jek sudah papa buat keje dia, punyer la lama tunggu dia...tp xpe, sbb ada dpt sumething special....pastu aku buat keje aku lak, hubby lak pi pesta buku kat PWTC..selesai jek keje aku,pastu pi la mkn kat food court area Central Market...lapa sbb dari pagi aku xmkn,cm mkn roti jek..kuar jek dr CM..hujan lebat gila2 + ngan ribut petir..mula2 nk pi jln kat area jln tar..sekali kansel sbb hujan mmg terlalu lebat..mmg frust aku..ermm..da n buat mcmana..xpelah. lain kali la..balik trus ke kuantan,dlm perjlnan mmg xnmpak sgt jln..mmg terlalu lebat hujan dan angin kuat..tp syukur alhamdulillah..akhirnya smp kat kuantan dlm kul 8 lebih...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...